Teknoloji, özellikle yazılım sektöründe büyük bir dönüşüm yaşıyor. Süreç bazlı uygulamalar, firma içinde özel uygulama geliştirme gibi konular önem kazandı.
Teknoloji, özellikle yazılım sektöründe büyük bir dönüşüm yaşıyor. Mobilete, süreç bazlı uygulamalar, firma içinde özel uygulama geliştirme gibi konular önem kazandı. Bulut bilişim sektörünüzde rekabetçi olabilmek için bir başka fırsat olarak karşınıza çıkıyor. Günümüzde bu yoğun değişim ve dönüşüm etkisinde rekabetçi olabilmek için 3DS ürünlerini devreye alma ve verimliliği arttırma çalışmalarında 1990 yılından beri sektörüne hizmet veren CADEM, teknik çözüm ortağınız olacaktır.
Teknik desteğimiz İnsan, Süreç ve Teknoloji alanlarına odaklanarak toplam verimliliği sağlama amacındadır. CADEM olarak çalışmaya başladığımızda öncelikle insan, süreç ve teknoloji adımlarında hedefiniz doğrultusunda firmanızı puanlamanız istenir. Ardından aksiyon planları oluşturulur.
Bursa, İstanbul ve Ankara’da bulunan 3DS sertifikalı uzman ekibimiz ve profesyonel yapılanması ile müşterilerine çok yönlü hizmet sunmaktadır.
Cadem, CATIA V5 ve CATIA V6 kullanıcılarına “A Kalite” Teknik Destek hizmeti vermektedir. Bu hizmet içeriğinde düzenli ziyaret, telefon, e-mail veya uzaktan bağlantı desteği ile CATIA’nın verimli kullanımı ve problem çözümü konularında müşterilerine önemli katma değerler sağlayan güvenli bir çözüm ortağıdır.
Teknik Destek Hizmeti İçeriği
- Kota süresi dâhilinde; firma'ya planlı ve acil ziyaretler yapılması, uzaktan bağlantı ve e-posta ile gelen sorunların çözümlenmesi.
- CATIA yatırım planlama aşamasında yönlendirme ve danışmanlık.
- CATIA Kurulum desteği (çalışılan ana sanayi ihtiyaçlarına göre çalışma)
- Süreçlerin incelenerek sorunların tespit edilmesi ve bu sorunlara yönelik çözüm paketlerinin hazırlanması ve uygulanması. Tasarımlarınızda yaptığınız çalışmaları “en iyi uygulama“ seviyesine çıkarmak ve standartlaştırmaya dönüştürmek için çalışmaların yapılması.
- Teknik ekibin bilgi seviyesinin her zaman güncel tutulması.
- Makro havuzumuza erişim hakkı.
- Sınırsız telefon desteği.
Kategori 1
Aylık destek süresi
20 saat ve üzeri
Kategori 2
Ayda bir tam gün veya
iki yarım gün yerinde ziyaret
(Toplam 8 Saat)
Kategori 3
Ayda yarım gün
yerinde ziyaret
(Toplam 4 Saat)
Kategori 4
Kotasız hizmet başına
fatura yöntemi ile destek